YAZ OKULU DERS KAYIT ONAY AŞAMALARI VE DERS LİSTELERİ

  1. Yaz okulu ders kaydı yapmak isteyen öğrencilerimiz öncelikli olarak Yaz Okulu Ders Onay Formunu eksiksiz olarak doldurup imzalayarak Yüksekokulumuz mail adresine (bolvadinubyo@aku.edu.tr) göndereceklerdir. Eksik doldurulan ve imzasız olan formlar işleme alınmayacaktır. Ayrıca ilgili formun orijinal nüshasının Yüksekokulumuza ulaştırılması zorunludur.
  2. Yaz Okulu Ders Onay Formu Bölüm Başkanı tarafından onaylanarak öğrencinin mail adresine gönderilecektir. Belgede değişiklik yapılmasının gerektiği durumlarda öğrenci belgeyi yeniden düzenleyip gönderecektir.
  3. Bölüm Başkanı tarafından onaylı derslerini OBS’den seçen öğrencilerin tahakkuk eden yaz okulu ücretini yatırdıktan sonra sistem üzerinden kesinleştirme işlemini yapmaları zorunludur.
  4. Kayıtlarda, ders seçimi yapan (ders seçimi yapılmadan ne kadar ücret ödeneceği bilgisi görülememektedir) öğrencilerimiz, kesinleştirme işlemini ücretlerini Vakıfbank Şube ve ATM’lerinden öğrenci numarası ile ödeme yaptıktan sonra gerçekleştirebileceklerdir.
  5. Üniversitemiz öğrencileri, almak istedikleri derslerin içeriklerine http://bp.aku.edu.tr bilgi paketinden ulaşabileceklerdir.
  6. Diğer Yükseköğretim Kurumu öğrencisi olup ön başvurusunu tamamlayan öğrenciler kesin kayıt tarihlerinden önce https://obs.aku.edu.tr/oibs/ogrsis/no_query.aspx web adresinden öğrenci numaralarını sorgulayacaklar, daha sonra https://obs.aku.edu.tr/oibs/ogrenci web adresi üzerinden öğrenci bilgi sistemine yeni öğrenci numarası ile (şifre olarak) T.C. Kimlik numaralarının ilk 5 rakamını girerek ders kayıtlarını tamamlayacaklardır.
  7. Öğrenciler ancak açılmayan bir dersi bırakarak açılan başka bir derse kaydolabilirler. Bunun dışında ders ekleme, çıkarma, ders bırakma ve dersten çekilme işlemleri uygulanmaz.
  8. Açılmayan derslerin ücret iadeleri ilgili yılın yaz dönemi başlangıcından itibaren 2 hafta içerisinde ilgili birimlerin web sayfalarında yer alan formun doldurularak onaylanmış eposta adreslerinizden ilgili birim mail adreslerine gönderilecek, gerekli kontroller sonrası formda belirtilen IBAN numaralarına iadeleri yapılacaktır.
  9. Başka üniversite öğrencilerinin Yaz Okulunda aldıkları derslerin Üniversiteleri tarafından kabul edilmemesi durumunda sorumluluk Üniversitemize ait değildir.
  10. Yüksekokulumuzdaki derslere karşılık gelen Üniversitemiz İktisadi İdari Bilimler Fakültesi’nde uygun görülen dersler listesi bölümler bazında aşağıdaki gibidir.

Not: Yüksekokul öğrencilerimize ilişkin 2019-2020 Eğitim-Öğretim Yılı Yaz Okulu programı Üniversitemiz İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi (https://iibf.aku.edu.tr/) koordinatörlüğünde yürütülecektir. Öğrencilerimizin ders seçim sürecinde AKÜ İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Ders Programını dikkate almaları gerekmektedir. Ders çakışması durumundaki sorumluluk öğrenciye aittir.

 

* Müfredat tabanlı ders kayıt sistemine ait eğitim videosunu izlemek için tıklayınız.

Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü ders listesi için tıklayınız.

Lojistik Yönetimi Bölümü ders listesi için tıklayınız.

Muhasebe Bölümü ders listesi için tıklayınız.

08 Temmuz 2020, Çarşamba 3529 kez görüntülendi