►Ders kayıtlarımız 5 Şubat 2025 Çarşamba günü başlayacak ve 7 Şubat 2025 Cuma günü Saat 23:59’da bitecektir. Harç ödemeleri de aynı tarihler arasında yapılacak olup öğrencilerimiz, harçlarını ödedikten sonra ders kayıtlarını kesinleştirebilecektir.

►Normal öğrenim süresini aşan öğrenciler katkı payı veya öğrenim ücreti ödemelerini Vakıfbank şubelerinden (7 Şubat 2025 Cuma mesai bitimine kadar), Vakıfbank internet şubesi ve Vakıfbank ATM’lerinden 7 Şubat 2025 Cuma (23.59)’a kadar yapabilecektir.

►Ders kayıtları öğrencilerimiz tarafından https://obs.aku.edu.tr/ internet adresinden öğrenci numaraları ve şifreleri ile sisteme giriş yaparak 7 Şubat 2025 Cuma günü Saat 23:59’a kadar yapılabilecektir.

►Üniversitemizde 2020 yılından itibaren müfredat bazlı ders kayıt sistemine geçilmiştir . Müfredat tabanlı ders kayıt sistemine ait eğitim videosunu izleyebilirsiniz.

►2, 3. ve 4. sınıf öğrencileri öncelikle alttan kalan sorumlu oldukları dersleri seçtikten sonra dönem derslerini seçeceklerdir. Ayrıca aynı sınıftan alacakları seçmeli dersler çakıştırmadan seçilmelidir.

►Öğrencilerimiz Afyon Kocatepe Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği‘nin ilgili hükümleri gereği, bulunduğu sınıfa göre öncelikle alt yarıyıllardan başarısız olduğu ve hiç alamadığı derslere kayıt olarak AGNO’su 1.75’in altında ise 30 AKTS, üzerinde ise en fazla 45 AKTS’ye kadar ders kayıtlarını yapabileceklerdir.

►Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden ders kaydını kesinleştiren öğrencilerimiz, ders kayıtlarının bitiş gününün sonuna kadar öğrenci sistemlerine girerek danışman tarafından onaylanıp, onaylanmadığını kontrol etmek zorundadırlar. Yanlış ders kaydı veya eksik ders kaydından dolayı danışmanlarından ders kaydı onayı alamayan öğrenciler, danışmanlarıyla irtibata geçerek ders kayıtlarını yenileyebilirler.

►Ders kayıtlarına ilişkin süreçlerin doğru ve başarılı şekilde tamamlanması konusundaki esas sorumluluğun öğrencinin kendisinde olduğu unutulmamalıdır.

►Ders Ekleme-Bırakma işlemleri 10-11 Şubat 2025  tarihleri arasında yapılacaktır. Ders kaydında problem olan öğrenciler danışmanları nezaretinde gerekli düzeltmeleri bu tarihler arasında yapmak zorundadır. Kayıt yenileme işleminden tamamen öğrenci sorumludur.

Öğrencilerin kayıt yenileme tarihlerinde ayrıca gelmelerine ve kayıt formunun çıktısını almalarına gerek yoktur.

►2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı dersleri  10 Şubat 2025  Pazartesi gününde başlayacaktır.

 

►►►2024-2025 AKADEMİK YILI BAHAR DÖNEMİ DERS PROGRAMI İÇİN TIKLAYINIZ.

 

YENİ KAYIT YAPTIRAN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE:

Yeni kayıt yaptıran öğrencilerimiz de aynı tarihlerde ders kayıtlarını tamamlayacak olup https://obs.aku.edu.tr/ internet adresinden giriş yapacaklardır.

Kullanıcı Adınız : Öğrenci Numaranız

Öğrenci numaranızı bilmiyorsanız buradan ulaşabilirsiniz.

Şifreniz: Yukardaki otomasyona giriş linkini seçtikten sonra karşınıza gelen ekranda Şifre Sıfırla seçeneği ile şifrenizi belirleyebilirsiniz.

2024-2025 AKADEMİK YILI BAHAR DÖNEMİ AKADEMİK DANIŞMANLIK LİSTESİ
MUHASEBE VE FİNANS YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
ÖĞRETİM ELEMANI DANIŞMANI OLDUĞU SINIF E-POSTA TELEFON
Öğr. Gör. Cengiz ERYILMAZ 1.SINIF ceryilmaz@aku.edu.tr 0272 218 3479
Arş. Gör. Ömer Orbay ÇETİN 2.SINIF omerocetin@aku.edu.tr 0272 218 3480
Arş. Gör. Ömer Orbay ÇETİN 3.SINIF omerocetin@aku.edu.tr 0272 218 3480
Dr. Öğr. Üyesi Yılmaz UZER 4.SINIF yuzer@aku.edu.tr 0272 218 3487
LOJİSTİK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
ÖĞRETİM ELEMANI DANIŞMANI OLDUĞU SINIF E-POSTA TELEFON
Arş. Gör. Muhammed KARATAŞ 1.SINIF mkaratas@aku.edu.tr 0272 218 3474
Dr. Öğr. Üyesi Burcu KAYNAR BİLEN 2.SINIF bkaynar@aku.edu.tr 0272 218 3472
Dr. Öğr. Üyesi Tuğrul BAYAT 3.SINIF tbayat@aku.edu.tr 0272 218 3484
Dr. Öğr. Üyesi İzzet GÜLŞEN 4.SINIF igulsen@aku.edu.tr 0272 218 3475
BANKACILIK VE SİGORTACILIK BÖLÜMÜ
ÖĞRETİM ELEMANI DANIŞMANI OLDUĞU SINIF E-POSTA TELEFON
Dr.Öğr.Üyesi  Berna DOĞAN BAŞAR 1.SINIF b.dogan@aku.edu.tr 0272 218 3472
Dr.Öğr.Üyesi  Berna DOĞAN BAŞAR 2.SINIF b.dogan@aku.edu.tr 0272 218 3472
Arş. Gör. Muhammet KOTAN 3.SINIF mkotan@aku.edu.tr 0272 218 3476
Arş. Gör. Muhammet KOTAN 4.SINIF mkotan@aku.edu.tr 0272 218 3476

Not: Ders kayıt tarihleri bittikten sonra ders kaydı kesinlikle yapılmayacaktır. Bu tarihten sonra kayıt yenileme ancak mazeretlerini belgelemeleri kaydı ile Birim Yönetim Kurulu’nun mazeretini uygun görmesi halinde gerçekleştirilebilecektir.

 

 

04 Şubat 2025, Salı 191 kez görüntülendi