►Ders kayıtlarımız 16 Eylül 2024 Pazartesi günü başlayacak ve 18 Eylül 2024 Çarşamba günü Saat 23:59’da bitecektir. Harç ödemeleri de aynı tarihler arasında yapılacak olup öğrencilerimiz, harçlarını ödedikten sonra ders kayıtlarını kesinleştirebilecektir.
►Normal öğrenim süresini aşan öğrenciler katkı payı veya öğrenim ücreti ödemelerini Vakıfbank şubelerinden (18 Eylül 2024 Çarşamba mesai bitimine kadar), Vakıfbank internet şubesi ve Vakıfbank ATM’lerinden 18 Eylül 2024 Çarşamba (23.59)’kadar yapabilecektir.
►Ders kayıtları öğrencilerimiz tarafından https://obs.aku.edu.tr/ internet adresinden öğrenci numaraları ve şifreleri ile sisteme giriş yaparak 18 Eylül 2024 Çarşamba günü Saat 23:59’a kadar yapılabilecektir.
►Üniversitemizde 2020 yılından itibaren müfredat bazlı ders kayıt sistemine geçilmiştir . Müfredat tabanlı ders kayıt sistemine ait eğitim videosunu izleyebilirsiniz.
►2, 3. ve 4. sınıf öğrencileri öncelikle alttan kalan sorumlu oldukları dersleri seçtikten sonra dönem derslerini seçeceklerdir. Ayrıca aynı sınıftan alacakları seçmeli dersler çakıştırmadan seçilmelidir.
►Öğrencilerimiz Afyon Kocatepe Üniversitesi Önlisans ve Lisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği‘nin ilgili hükümleri gereği, bulunduğu sınıfa göre öncelikle alt yarıyıllardan başarısız olduğu ve hiç alamadığı derslere kayıt olarak AGNO’su 1.75’in altında ise 30 AKTS, üzerinde ise en fazla 45 AKTS’ye kadar ders kayıtlarını yapabileceklerdir.
►Öğrenci Bilgi Sistemi (OBS) üzerinden ders kaydını kesinleştiren öğrencilerimiz, ders kayıtlarının bitiş gününün sonuna kadar öğrenci sistemlerine girerek danışman tarafından onaylanıp, onaylanmadığını kontrol etmek zorundadırlar. Yanlış ders kaydı veya eksik ders kaydından dolayı danışmanlarından ders kaydı onayı alamayan öğrenciler, danışmanlarıyla irtibata geçerek ders kayıtlarını yenileyebilirler.
►Ders kayıtlarına ilişkin süreçlerin doğru ve başarılı şekilde tamamlanması konusundaki esas sorumluluğun öğrencinin kendisinde olduğu unutulmamalıdır.
►Ders Ekleme-Bırakma işlemleri (19-20 Eylül 2024) tarihleri arasında yapılacaktır. Ders kaydında problem olan öğrenciler danışmanları nezaretinde gerekli düzeltmeleri bu tarihler arasında yapmak zorundadır. Kayıt yenileme işleminden tamamen öğrenci sorumludur.
►Öğrencilerin kayıt yenileme tarihlerinde ayrıca gelmelerine ve kayıt formunun çıktısını almalarına gerek yoktur.
►2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı dersleri 23 Eylül 2024 Pazartesi gününde başlayacaktır.
►►►2024-2025 AKADEMİK YILI GÜZ DÖNEMİ DERS PROGRAMI İÇİN TIKLAYINIZ.
YENİ KAYIT YAPTIRAN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE:
Yeni kayıt yaptıran öğrencilerimiz de aynı tarihlerde ders kayıtlarını tamamlayacak olup https://obs.aku.edu.tr/ internet adresinden giriş yapacaklardır.
Kullanıcı Adınız : Öğrenci Numaranız
Öğrenci numaranızı bilmiyorsanız buradan ulaşabilirsiniz.
Şifreniz: Yukardaki otomasyona giriş linkini seçtikten sonra karşınıza gelen ekranda Şifre Sıfırla seçeneği ile şifrenizi belirleyebilirsiniz.
2024-2025 AKADEMİK YILI GÜZ DÖNEMİ AKADEMİK DANIŞMANLIK LİSTESİ | |||
MUHASEBE VE FİNANS YÖNETİMİ BÖLÜMÜ | |||
ÖĞRETİM ELEMANI | DANIŞMANI OLDUĞU SINIF | E-POSTA | TELEFON |
Öğr. Gör. Cengiz ERYILMAZ | 1.SINIF | ceryilmaz@aku.edu.tr | 0272 218 3479 |
Arş. Gör. Ömer Orbay ÇETİN | 2.SINIF | omerocetin@aku.edu.tr | 0272 218 3480 |
Arş. Gör. Ömer Orbay ÇETİN | 3.SINIF | omerocetin@aku.edu.tr | 0272 218 3480 |
Dr. Öğr. Üyesi Yılmaz UZER | 4.SINIF | yuzer@aku.edu.tr | 0272 218 3487 |
LOJİSTİK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ | |||
ÖĞRETİM ELEMANI | DANIŞMANI OLDUĞU SINIF | E-POSTA | TELEFON |
Arş. Gör. Muhammed KARATAŞ | 1.SINIF | mkaratas@aku.edu.tr | 0272 218 3474 |
Dr. Öğr. Üyesi Burcu KAYNAR BİLEN | 2.SINIF | bkaynar@aku.edu.tr | 0272 218 3472 |
Dr. Öğr. Üyesi Tuğrul BAYAT | 3.SINIF | tbayat@aku.edu.tr | 0272 218 3484 |
Dr. Öğr. Üyesi İzzet GÜLŞEN | 4.SINIF | igulsen@aku.edu.tr | 0272 218 3475 |
BANKACILIK VE SİGORTACILIK BÖLÜMÜ | |||
ÖĞRETİM ELEMANI | DANIŞMANI OLDUĞU SINIF | E-POSTA | TELEFON |
Doç. Dr. Ulukan BÜYÜKARIKAN | 1.SINIF | ulukan@aku.edu.tr | 0272 218 3492 |
Doç. Dr. Ulukan BÜYÜKARIKAN | 2.SINIF | ulukan@aku.edu.tr | 0272 218 3492 |
Arş. Gör. Muhammet KOTAN | 3.SINIF | mkotan@aku.edu.tr | 0272 218 3476 |
Arş. Gör. Muhammet KOTAN | 4.SINIF | mkotan@aku.edu.tr | 0272 218 3476 |
Not: Ders kayıt tarihleri bittikten sonra ders kaydı kesinlikle yapılmayacaktır. Bu tarihten sonra kayıt yenileme ancak mazeretlerini belgelemeleri kaydı ile Birim Yönetim Kurulu’nun mazeretini uygun görmesi halinde gerçekleştirilebilecektir.